woensdag 4 september 2013

Plannen, plannen, plannen

Doorheen mijn opleiding Kleuteronderwijs heb ik geleerd dat plannen heel erg belangrijk is!

Je moet tenslotte kunnen plannen welke taak, les of stagevoorbereiding je eerst gaat maken en hoeveel tijd je hier hiervoor nodig zou hebben.

Ik ben dan ook enorm fan van agenda's!

Je hebt agenda's in alle kleuren, vormen en maten! Voor iedere persoonlijkheid is er wel een agenda!

Enkele agenda's die ik persoonlijk heel erg tof vind!



















































Zelf heb ik mij ook een agenda aangeschaft! Lange Leve de Hema!
Zelf heb ik graag dat ik mijn agenda kan personaliseren en dat ik heel erg veel ruimte heb om alles te noteren.

Hier is mijn agenda!



















Liefs Juf Lynn en Ella

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen